Wisseling in het pastoraal team article image
1-6-20242 min lezen

Wis­se­ling in het pas­to­raal team

Binnen ons pastoraal team zal binnenkort een verandering komen.

Na ruim 13 jaar zal father John Onoja cssp onze parochie verlaten. Met grote toewijding heeft hij gewerkt in de Strijp en Gestel, met de bijzondere zorg voor de internationale gemeenschap, waarmee hij al startte in 2011. Wij zijn hem buitengewoon dankbaar voor alle inzet en opbouwend werk in onze parochie.

Per 1 juli aanstaande wordt father John benoemd tot pastor - en op termijn  pastoor - van de Sint Nicolaasparochie In Lith en de Remigiusparochie in Lithoijen.

Father John zal worden opgevolgd door zijn mederbroeder, father John Bosco Ezedimbu cssp. Zijn benoeming zal ingaan per 1 september aanstaande. We hopen dat hij zich snel thuis gaat voelen en een gedegen opvolger van John mag zijn.

Planning van het afscheid van father John:

16 juni: St. Trudokerk

18 juni, 19.00 u: St. Joriskerk

23 juni, 11.00: St. Lambertuskerk

23 juni, 13.00 u: St. Lambertuskerk (internationale gemeenschap)

Na alle vieringen is er gelegenheid om father John persoonlijk te bedanken en te groeten bij koffie/thee met iets lekkers.

Op 23 juni wordt father John ook een cadeau aangeboden namens het kerkbestuur. Father John wil de giften besteden aan de bouw van een middelbare school voor kinderen uit een kansloze omgeving. Bij elke viering staat een mand klaar voor donaties!

Namens parochiebestuur en pastoraal team

Pastoor René Wilmink

An­der nieuws