Be­zoek

Iedereen heeft behoefte aan gezelligheid of af en toe een goed gesprek. Mensen die ziek zijn of een fysieke beperking hebben missen vaak aanspraak. Zij kijken uit naar bezoek, wat een lichtpuntje kan zijn in hun moeilijke situatia. Daarom zoeken wij mensen als u, om als vrijwilliger namens de parochie bij deze mensen op bezoek willen gaan.
    Of bent u iemand die graag een keer bezoek zou willen ontvangen?

Wat verstaan we onder op bezoek gaan?

Samen een kopje koffie drinken, gezellig bijpraten, een wandeling maken of een gezamenlijke hobby oppakken? Het is maar net hoe u het bezoek invulling wilt geven en wat diegene die u ontvangt aankan.

Aanmelden voor bezoek aan huis!

• Heeft u interesse om als vrijwilliger bij een van onze parochianen op bezoek tegaan?
    • Of kent u iemand die er veel aan zou kunnen hebben?
    • Zou u zelf graag bezoek ontvangen?
    • Naast de vrijwilligers van onze parochie komen ook de pastores graag bij u thuis, in het ziekenhuis of in het verzorgingshuis en kunt u met hen een afspraak maken.

Herkent u zich in een van bovenstaande punten dan nodigen wij u uit om contact op te nemen met één van de medewerkers van het pastoraal centrum.